2010-03-13

Trysil tjugohundratio

Trysil, sportlovet vecka åtta. En fantastisk vecka. Sådär som alltid Trysil är fantastisk på sitt lilla vis. Med sina långkallsonger, skatt, vita backar, timtal i buss, lovsång och tända ljus. Jag åkte snowboard för första gången. Var kanske inte coolast i backen men hade sjukt kul. Trots blåmärken och träningsverk. En dag fick jag ha "jag har gjort bort mig"-västen vilket matchade mitt runtrullande i backen ganska bra. En kväll bastade vi och kastade oss i snön. Och alla fick berätta sina "såhär blev vi tillsammans"-historier. Och jag saknade pojken nästan varje sekund, men hittade svenskt nät ibland och fick leva av ljudet av hans röst. Nu kommer bilder.

Louise 


Pelle


Syster

 

Emilis

 

Jag och Pyse

 

My
 

 Jag och Emelie

Sophie och syster


Hemresomat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar