2011-02-10

and if you kiss somebody then both of you can practice

Igår jobbade jag till tre. Tjugo över tre låg jag i min säng för powernap. Lyx att kunna cykla till jobbet alltså! En och en halv timme senare åkte jag in till stan för att träffa Hanna för fika. Det enda som var öppet var Espresso House, så det fick det bli. Brownie för tio kronor och stor latte för min del. Te och cola för Hanna. Efter en massa prat, skratt och lite självutlösarbilder tog jag mig in till Malmö för danskurs.  

Blev ganska besviken faktiskt. Det var ingen utmaning alls och gav mig ingen enegri. Kändes bara segt och under min nivå och danssalen var miniliten. Åh, så svårt att hitta något bra när man ändå läst dans tre år på gymnasiet, inte vill vidareutbilda sig inom dans men ändå hålla uppe tekniken. Ska ringa idag och kolla om jag kan få pengarna tillbaka. Lär bli lite svårt eftersom det står på hemsidan att man inte kan det.. Men om man kopplar på sin charm så.

Idag börjar jag elva. Har har gjort god frukost och sitter lite här innan det är dags att byta om. Jobbar bara till två så kommer hem snart igen. Då blir det plugg och vila.

Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar