2009-08-02

igår.

En dag då allt känns sådär bra du vet. Åkte hem till Phu och var lite glad och bakade en liten bärkaka och köpte "fruit in a bottle" för fem kronor. Tiden gick fort. Jag åkte bussen till Dalby. Satt bredvid en man som sa att han gillade asiatiska kvinnor väldigt mycket men kunde inte förstå varför. Han berättade en massa annat också, pratade oavbrutet i kanske en halvtimme.

Pappa hämtade mig i Dalby och vi åkte till Emelies konfafest. God mat, som alltid, badminton, "barn skriver om vänskap" boken och en massa bra människor. Sånt som jag gillar.

jag och Phu var happy

just fruit in a bottle

smeten.

 

en söt Phu

Emelie, Annie, My

Sara, Annie, Carolina, Emilia, Olivia, Emelie, Hanna

(kjol och väska: second hand, linne: weekday, kofta: H&M)

My och Sara

Jag och Jonathan vann på badminton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar