2009-08-31

just being alive, it can really hurt

Ipoden har kommit! Den är bronsfärgad och fin. Var rädd att vi skulle få en svart eller något annat tråkigt bara för att den skulle passa alla liksom. Nu håller jag på att ladda in alla gamla filer till itunes, så det kan bli Ipoden på bussen och matten imorgon.

Idag har jag vandrat runt i min egen efter-läger-trötthets-dimma. Kom hem runt sex igår kväll efter en helg med fullpackat lägerschema och massor av ansvar. Men det har också varit väldigt kul. Hade jag inte haft viktiga lektioner idag hade jag stannat hemma och sovit.

Hum..jag vaknade till lite på sceniskt dansprojekt iallafall. Har fått en jättebra idé till en koreografi. Tänkte spegla hur olika man kan känna på utsidan jämfört hur man mår där inne. När man kämpar och kämpar för att vara stark, hålla allt uppe, tills det faller. När skrattet bara är ekande tomhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar