2009-09-14

and I, Im lost without you

Helgen har varit fantastisk. På fredagen JOJ. Pallade inte Agape så jag stack hem och började redigera fillmen från semestern (Skärhamn, Norge, Värmland) istället. Älskar att redigera film!

Sen på lördagen var det först dansdag med den dansgruppen jag är med i, DIP som träffas någon gång ibland. Kändes som vi fick mycket gjort och sammarbetade bra. På kvällen bjöd jag och syster hem dem hit. Vi satt på terassen med tända ljus och te, spelade spel och pratade.

Söndagen var det dansuppvisning i kyrkan. Bara tre barn kom! Jag och Annie fick vara med och dansa, en väldigt lätt barndans, och aldrig förr har JOJ fåt så mycket komplimanger typ! Haha. Sen på kvällen var jag och Emelie ut och gick i regnet, jag fotade lite. Tycker så mycket om henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar