2009-09-27

Bosarp

Lite bilder från lägret i helgen. Ett läger med kyrkan på en gård som heter Bosarp där jag har varit nästan en gång varje år sen jag var liten.  Jag skulle egentligen kommit hem idag men jag, Annie, Pelle, Måns och Louise åkte åkte hem vid tolv igår natt och slapp alltså dagens städning. Hah. Nej, men sjukt skönt att få vara hemma hela söndagen och hinna plugga och vara med mamma och pappa som kommit hem nu.

Lägret har varit sjukt kul. Jag var varit med barnen, dansat lite, lagt pärlplattor och målat disktrasor, kollat på film, fikat, pratat med vännerna, och haft det allmänt bra. (:

De hade beställt en sjukt cool grej till kyrkans barnverksamhet. Ett foto som man kunde lägga med pärlplattar. Hela bilden var uppförstorad till pixlar med en siffra för varje färg, som då fanns i indianpärlor. Ska bli kul att se resultatet sen!

Olivia och Emilia målade nagellackshjärtan på kinderna

Vi åt cupcakes

Nästan den bästa stunden på hela lägret var när jag satte med ensam med bibeln i skogen. Bara läste, tänkte, fotade, lyssnade på skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar