2010-01-08

theres no light over London today

Min kamere har kommit, min kamera har kommit! Och den är finast i världen. En Canon EOS 450 D blev det efter att ha suttit timvis och kollat recensioner med mera. Emelie har en likadan och hennes fotolärare har sagt att det är den bästa på marknaden. Så ja, jag tror att den är bäst i världen också. Har kollat igenom typ halva intruktionsboken nu och det finns verkligen en massa bra inställningar. Hoppas på lite vackert fotoljus imorgon så jag kan inviga den.

Idag har varit en sådan där göra ingenting dag. En bra sådan, inte för seg. Jag fick liksom till och med på mig vanliga kläder efter klockan tolv och gick inte runt i pyjamas hela dagen. Har mest skrivit en massa på novellen. Den är cirka fyra sidor lång nu! Har verkligen gått jättefort. Så har jag bakat morotskaka med syster. Ätit den med tända ljus och te framför Blood Diamonds med pappa. Otroligt bra film för övrigt.

Hum, borde kanske fixa klart 2009-sammanfattningen snart, inte så pepp dock. Får se när det blir av.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar