2010-07-20

vad ska vi göra med vår tro, vad ska vi göra med vårt hopp, vad ska vi göra med vår kärlek som blöder?

[Lite gamla bilder]

Efter ännu en dag på Erikshjälpen sitter jag här och väntar på att Emelie och Andreas ska komma hem från Tvedöra. De töntarna är lediga och har legat och stekt..Jaja, moneymoneymoney..Hah.

Dagen har varit bra. Min alldeles egen pojke kom ju igår och stannar en hel vecka. EN HEL VECKA! Jaa! Solen skiner och jag cyklade fram och tillbaka till jobbet högt sjungandes till Ipoden. (Jag tror fortfarande på teorin att jag kommer bli en pinsam mamma..)

Ikväll blir det knytkalas hos Helena för David har kommit hem nu efter sex månader i Sudan. Smal som en sticka är han efter att bara levt på typ majsgröt och grönsaker så nu ska det ÄTAS!

Och min Hanna är i Spanien och lever och jag vill så gärna hälsa på. Hade varit ett äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar