2011-10-08

kategorier

Hej! Som ni kanske sett har det dykt upp lite kategorier här på bloggen. Första gången någonsin jag bloggar med kategorier, så känns lite speciellt. Har dessutom inte riktigt fattat om man ens kan ha kategorier på blogspot men nu när Sara bytt över till det skaffade hon kategorier så det kunde man tydligen. Var inte svårt att fixa alls faktiskt. Bara lite jobbigt att kategorisera alla inlägg i efterhand. Ögonen svider nu, och jag är inte ens färdig, men gör klart imorgon istället. Tänkte bara lite snabbt förtydliga vad de olika kategorierna innebär.

Vardagstankar:
Vanliga blogginlägg där jag lagt upp någon bild från arkivet och skrivit lite


Vardagsfoton:
Blogginlägg med bilder från vad jag gjort under dagen


Resor:
Blogginlägg från resor. Alltså allt från Australien, Burundi, Bulgarien, Trysil och så vidare. 


Fint:
Dagens outfit, dagens mat, bilder på något jag köpt och liknande.


Festligheter:
Allt från födelsedagar, högtider och kalas


Texter: 
Extra fina saker jag skrivit. Kort som långt. 


Tro:
Bibelord illustrerade med bilder och saker jag skrivit om min tro. 


Citat: 
Mestadels dagiscitat från när jag jobbade på Almbackens Förskola men lite annat också.


Videos:
Lite YouTube-klipp helt enkelt. 


------------------------------------------

Nej, nu måste jag verkligen sova!

(Förresten, jag mår mycket bättre idag! En del hosta och trötthet kvar men febern är borta och jag har orkat skriva brev och kolla på film och allt möjligt.)

3 kommentarer:

  1. Jag har också Kategorier på min blogg :)
    Det är lättare och hitta då på bloggen.

    SvaraRadera
  2. Sv: Julia döptes! :)

    Och roligt att du börjat med kategorier nu, så fiiint! ;-)

    SvaraRadera
  3. E: ja, precis! har bara inte fattat att man kan ha det riktigt. Eller har väl inte försökt innan heller.

    S: Oj, men så kul! tack :)

    SvaraRadera