2011-10-29

instagram

Hej. Började dagen med 1600 meters simning. Sedan dess har det mest blivit vilande och godisätande och så. Sjukt välbehövligt. Just nu sitter jag i soffan med ett gäng som kollar på Dear John som jag redan sett. Så passar på att blogga istället, och få sällskap samtidigt. 

Har inga bilder från dagen att visa så ni får se lite instagram-bilder från senaste tiden istället. 

 Handledsklotter/ Esther och Lina en solig dag
 Lisa Tofft-vykort som man kan köpa på Arken / Min syster morgonen innan Sara och Johans bröllop
 Morgonsol i huset vi fick låna av min morbrors granne när vi skulle på bröllopet
 Godis och strumpbyxor på väg till Gunvor och Bernt
 Jag/ Barn som spelade fiol på världens barn-galan i Norrköping
 Fika på Espresso House när Emelie var här
 Ps 103 / Fixa-naglarna-kväll
Ps 23 / Bästa toapyntet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar