2012-08-03

våra hjärtans förlorade slag

(tre bilder från mitt soliga rum i veckan)

Kära vänner. Är trött och vill väl mest sova. Men tänkte att det är på sin plats att skriva lite nu ändå. Jag sitter i soffan på mitt rum med vidöppna fönster för att vädra ut den kvava värmen som slog emot mig när jag kom in här. Nu börjar det bli svalt och dofta sommarluft.

Imorgon och jag och familjen ut på en liten tripp. Först ska vi allihopa till min moster och morbror och bo där några dagar. Sen åker jag och Annie till Frizon och mamma och pappa till Tallin. Efteråt ses vi igen och åker tillsammans till en stuga i Tibro som ligger vid en sjö och bor där en vecka. Blir borta ett tag med andra ord! Försöker uppdatera lite när jag kan. Bland annat har jag schemalagt två inlägg om vad jag gjort två dagar den här veckan.

Nej, nu ska jag faktiskt sova. Men ha det fint och var rädda om er så hörs vi snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar