2012-09-27

när varje dag känns likadan och när det skymmer över stan och när du drömmer kom ihåg mig då

Hej. Har inget mer att visa än ännu lite mer bilder från helgen. Denna gånger ur våra mobilers synvinkel av vårt kött-ätande, latte-drickande och inspanande av Justin Biebers parfym.

Nu är det redan torsdagkväll och regnet smattrar för fullt utanför.

I veckan har jag varit på upptäcktsfärd i Eslöv med finaste dagisbarnen, dansat lyrisk jazz, fått träningsverk i magen av den lyriska jazzen, vaknat av att jag inte kan andas någon gång per natt = jobbig grej som min hosta utvecklats till (vill bli frisk!), ätit rostmackor och pratat om tro med min bönegrupp, kollat på Bonde Söker Fru, haft min bruna höstkofta på mig och just precis beställt tågbiljetter som ska ta mig till Emelie nästa helg! Pepp på det alltså.

4 kommentarer: