2013-11-08

jag ska älska dig tills jorden gått under

När jag lade upp instagram-inlägget igår kom jag på att jag ju fortfarande inte visat bilderna från Sara och Andrés bröllop! Så här kommer de, två och en halv månad för sent bara. 
Jag och Ylvade passade på att foto oss i min favorit-fotogrej på väg till kyrkan.
Sen satte vi oss för att vänta på brudparet. Mitt hjärta dunkade så mycket innan de gick in i kyrkan. Speciellt att se sin ungdomsvän gifta sig!
Rebecka hade fått i uppgift att fota alla gästerna till gästboken, men hennes kamera var sönder! Så hon fick låna min.
 Josse, Annie och jag hade gjort plakat som vi skulle hålla upp när brudparet kom.

Sen följde en rolig festkväll med middag, tal och spex. Vi i dansgruppen JOJ dansade ett medely av danser från alla år som dansgrupp. Iklädda tröjorna vi hade när vi var små i stolek 110, 120 och 140. 

(För fler bröllopsbilder kolla in Saras blogg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar