2017-06-07

Han för mig till vatten där jag finner ro

Hej, det är juni. Jag sitter på vår inglasade terass, det har precis regnat och rhododendron lyser nästan overkligt lila i trädgården. Jag har några veckors vila hemma i Södra Sandby, liksom en retreat tänker jag. En period av att samla ny energi innan jag börjar mitt logopedjobb i Uddevalla i mitten av juli. Ett av mina projekt de här veckorna är att gå igenom bilder som jag tagit vid några tillfällen under terminen och lägga upp här. Så låt oss spola tillbaka sex månader när jag, mamma, pappa och Annie var på promenad några dagar efter nyår.
 Pappa var taggad och gjorde allt för att inte se sur ut på bild (vilket han har stor talang för).
 Mamma och Annie var filmstjärnor som vanligt.
 Så fint väder med klar luft och sol som lyste in mellan träden.
 Jag var vinterblek och typiskt jullovs-rufsig i håret och osminkad.
 Solen värmde till och med! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar