2017-06-08

Sen du kom ser jag hur bladen knoppas löven faller jag är ett av dem

En helg i januari hade jag finbesök av Camilla och Lucia! Annie och jag var barnvakter till Camilla när hon var liten och Lucia flyttade in i grannhuset och blev snart bästis med Camilla. Så de känns som extra småsystrar till mig kan man säga.
Helgen bestod av mycket mys, till exempel thaimat och spel när de kom på fredagskvällen. På lördagen var vi runt på stan. Det var dimmigt ute och Camilla och Lucia fick tyvärr ingen användning av sina medhavda solglasögon.
 Camilla hade en ny favoritpose <3.
 Vi åt lunch på Jensens. Kändes lite nostalgiskt för har inte varit där på flera år.
Vi satt kvar länge och beställde in efterrätt och diskuterade vilken biofilm vi skulle se på kvällen. Det blev Passengers i 3D.
 Sen gick vi ut mot vattnet.
 Hängde lite med Evert Taube,
 körde nya favoritposen igen
 och hoppade.
 Mycket fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar