2010-08-24

du springer aldrig ifatt när jag väl är där

Bilder från min och Andreas resa till Göteborg och Huskvarna. Kanske vår sista resa tillsammans. Kanske inte. Man vet aldrig egentligen. Vad Gud tänkt. Men just nu är det nog det bästa att min realationsstatus på facebook visar "singel" igen, att vi får tid att tänka och andas. Vi ska aldrig såra varandra igen. Eller hur?

Här kommer iallafall bilder. Vi började vår resa med några dagar i go&glad-staden. Bodde på Scandic Hotel med relaxavdelning och megafrukostbuffé. Var på Liseberg och adrenalinkickade oss och vann ett litet gosedjur i rosa och blått. En liten Bobbit. Åt på finrestaurang. Åkte ut till Vrångö och gick i cirklar. Tappade bort oss överallt trots gps i Iphonen. Kollade på rean. Hälsade på Andreas kompisar i en lägenhet och fick lyxfika.

 

Sen åkte vi hem till honom i Huskvarna. Efter några slappa dagar med mycket film, mjukiskläder och prat kom min finaste Emelie och Jonas. Vi åt thaibuffé i timmar och kollade på Inception. Mycket bra film. Eller som Rebecka sammanfattade : komplicerad, spännande och bra.


Dagen efter åkte vi till Gränna. Åt glass, gick promenad och spelade minigolf i ösregnet. Jag hade min nya klänning på mig och var gladoch fotade fjärilar. Kvällen avslutades med poker.  Jag hade nybörjartur och vann stort!

Och så åkte de hem igen och vi var ensamma kvar, jag och pojken. Sista morgonen började vi med femkilometerspromenad i skogen. På kvällen blev jag avsläppt i kära lilla Södra Sandby igen. En pojkvän fattigare. Men, en vän-för-livet rikare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar