2010-08-29

Im gonna sing until you hate this song

Hej. Tänkte bara slänga in ett blogginlägg innan jag ska sova. Är sjukt sugen på att sova nu! Ibland är det verkligen det bästa som finns. Idag har jag jobbat igen, denna gång på Arken. Det har verkligen löst sig med jobb för mig. De har ringt hela veckan från både Erikshjälpen och Arken och velat ge mig jobb så mycket att det till och med krockat ibland! Skönt. Har dessutom fått ett städjobb på Erikshjälpen i Genarp som är på tre timmar två gånger i veckan. Så lite jobb kommer jag ju få även om telefonen skulle tystna framöver.

Efter jobbet var jag på Fridas examensfest. Hon är numera molykolärbiolog. Coolt. Och igår var jag på Helenas avskedsfest. Hon har flyttat till Skövde idag! Kommer verkligen kännas tomt. Jag och Helena har haft en tendens att omedvetet hamna på samma platser. Vi har varit med i samma kyrka, varit ledare för samma dansgrupp, gått i samma klass och jobbat på samma jobb. Så jag skulle inte bli så förånad om jag helt plötsligt flyttar in i huset bredvid henne eller något i framtiden. Hah.

Nej, borde sova nu. Ska in till kyrkan och sen avnjuta min lediga dag innan det blir städning. Jag gillar det här livet! Slippa skolan, glida runt, vara lite ledig, jobba lite ibland. Wiihoo, living the dream ;D haha.

godnatt finaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar