2010-08-25

everybody is wandering


[Bild som min coola kusin och hennes man tagit på en skidtur. Wow!]
Sitter vid datorn samtidigt som jag kollar på Top Model. Perfekt slappmorgon. Men borde kanske göra något av mitt liv nu. Typ gå en promenad. Eller skriva klart den där novellen som jag tänkt skriva klart så länge. Eller varför inte söka jobb? Usch, varför finns det alltid saker man borde göra? Pratade med Ylva på telefon nyss. Mysigt.
Den senaste tiden har ägnats åt lite jobb, lite träning (har varit ute och sprungit två gånger sen jag kom hem!) och mycket Emelie. Försöker göra saker jag mår bra av, ta hand om mig själv. Umgås med folk som gör mig glad. Men samtidigt låta mig vara svag. Låta mig gråta när det behövs. Eller som syster skrev i sitt sms "..och le lite för min skull. Men var inte stark!". Ikväll blir det kanske Malmöfestivalen med familjen. Hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar