2010-09-18

du, mitt du

***

Åh, gillar den översta bilden så mycket! Både för att mitt hår ser väldigt blankt och härligt ut, för att det var studenttider och jag var kär och skulle snart resa till solen. Och för att jag saknar min Mirjamflicka väldigt, väldigt mycket ! Usch, jag gör faktiskt det väldigt mycket när jag tänker efter. Det sämsta med att ta studenten är att alla sticker. Mirjam upp till Solvik, vilket ligger precis vid Skellefteo vilket ligger i andra änden av detta avlånga land. Och när hon kommer hem på höstlovet är jag ju inte hemma. Telefon är verkligen inte samma sak.

Idag har jag haft en lugn, skön dag. Vaknade med huvudvärk på grund av allt jobb så behövde verkligen en ledig dag. Efter massage och huvudvärkstablett släppte det dock Jag och mamma har varit ute på en lång runda med bilen handlat nödvändigheter. Köpte bland annat en extern hårddisk på 500 GB att fylla med Australienbilder. Här hemma har vi spelat spel och druckit te. Mysigt att umgås lite bara jag och mamma. Händer inte så ofta. Kvällen kommer bestå av coola TV-program, typ "postkodmiljonären" och "här är ditt liv", och kanske olivciabattabakning. Gillart!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar