2010-12-28

Can I be the girl that you met in the coin laundry?

Bilden är dagen när vi pustade ut på Espresso House efter hektiskt shoppingdag på mellandagsrean. Ja, jag och Annie åkte in på rean i Malmö igår eftersom jag ska jobba enda fram till nästa år (om man vill få det att låta dramatiskt). Jag hittade en massa snyggt. En skjorta, några tjocktröjor, många tights och lite sådär. Mellandagsrea är ju ändå det bästa .

Sen var vi på opera, Madama Butterfly, med familjen. Första akten var bra, men sen var det ärligt talat ganska segt. Opera kan bli för mycket ibland. När varje mening de ska få fram blir fem minuters övedrivet vibrato på italienska. Musikal är bätte.

Resten av gårdagskvällen spenderades hos familjen Mattson med god middag och familjespel. Fett med mys.

Idag har jag och Annie jobbat tillsammans på Arken. Det gick väl bra. Är så trött bara. Känns som om jag har en miniförkylning som varken bryter ut eller går över. Segt. Imorgon blir det Erikshjälpen.

På fredag är det i alla fall nyårsafton. Får leva på det.

Hum.. jag är sugen på sushi. Fast imorgon blir det raggmunk. Haha, det är också gott.  Nu ska jag sova i mina prickiga pyjamasshorts. Typ så är det.

godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar