2010-12-25

tänker att jag bara måste se mig om och leva lite mer, ja du vet hur jag är

Den här veckan började med det årliga julklappsbytet med Louise och Ellinor. Vi åt lite överbliven indisk mat från Annies fest och bytte sen julklapparna. Jag fick prickiga pyjamasshorts i ett prickigt paket med prickigt snöre. Så fint! Det är den presenten jag alltid önskar mig men aldrig får. Sådana där fina flanellpyjamasshort som man brukar kunna köpa i juletid. Jag tycker alltid de är så sjukt fina, så jag köper nästan varje år till någon annan, men aldrig får jag själv. Men nu så! Ja! Perfekt av leva i slappa juldagar. Och typ lite vilka andra dagar som helst.

Så spelade vi spel och drack te och åt popcorn tills jag var tvungen att sova, trött efter en lång jobbdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar