2011-03-04

look for the swing

Lite bilder bara. Här är en pärlplattepratbubbla som jag gjorde till Annie på dagis häromdagen bara för att hon alltid säger just Oj! Gör jag med för den delen, men det är ju alltid roligare att ge bort saker.  
Det här ljuset köpte jag på lagerhaus i veckan när det var på rea. Luktar jättegott, precis som lakrits och ligger passande nog i min godiskål från Marimekko iittala. Där ligger även ett annat pärlplattealster som ser ut som lösgodis.  
 Idag har jag skrivit ut två av mina favoritbilder från Berlin på fotopapper och ramat in på min vägg. Blev väldigt tjusigt. Eftersom jag har snedtak är det inte mycket plats för tavlor på mitt rum, men jag har fyllt den lilla plats som finns i alla fall.


Ja, för idag har jag varit ledig. En massa skönt! Förutom att rama in bilder har jag dansat (saknar dansen så!), skypat med min  Emelie, gått en promenad och pratat telefon med Andreas. Nu ska det mysas lite med mamma och pappa innan jag sticker in till Pannkakskyrkan. Pepp! Skönt att komma dit utvilad för en gångs skull. Hoppas ni haft en fin fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar