2011-09-08

det finns nu, det finns då, det finns sen om du vill

Heej! Jag har precis dansat en massa med min underbart duktiga dansgrupp här. Det har varit så mycket svett, skratt, och känna-dansen-i-hela-kroppen att man blir alldeles lycklig. Efteråt stannade jag kvar lite och stretchade och övade på mitt solo jag också ska visa upp i helgen. Woo, älskar verkligen att dansa! Glömmer bort det ibland.

Nu i helgen ska vi på en minitripp till Habo för att medverka på både ungdomsmöte, gudstjänst och en gatufest. Taggad! Är inte säker på att jag kommer ha tid och möjlighet att blogga dock. Men jag tar med mig kameran, så om inte annat får ni se en massa bilder på måndag.

Nej, nu ska jag sticka in till stora huset för partykväll med lekar och ännu mer dans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar