2011-09-19

I want your name next to mine

 Jag har inte tagit så jättemycket bilder med telefonen sen jag kom hit. Men lite har det blivit, så de tänkte jag visa för er nu.

 Rebecka S / Ljus vi tände när vi hade bönegrupp
 Johanna och jag på väg till Habo / Rebecka P
 En solig dag
 Ballonger från partykvällen / Mina pastelliga bläckpennor
 Lina och Lovisa / Bengt Johansson sound checkar
 Jag och Johanna x2 när vi sålde fika under Bengt Johansson-konserten igår
Jag har fina blommor på mitt rum, igen. 

Och här är jag i bloggandets stund. Tänker ta en lugn dag och vila ut. Har sovit länge, ätit frukost, och sen hamnade jag i sängen igen. Snart är det lunch och sen blir det nog filmtittande.

Hoppas ni mår bra!

puss

3 kommentarer:

  1. Fina mobilbilder :)
    Vad har du för mobilmärke?

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag har en iphone. Har tagit dem med en app som heter instagram.

    SvaraRadera
  3. Jaha, Det var ju mycket fina bilder.
    Jag har en sony ericsson W20i zylo jazz black,
    den är typ ett år nu :)

    SvaraRadera