2011-09-26

ingen annan gör dig fri

Emelie sov över hos mig, natten mellan lördag och söndag. Efter att ha varit i kyrkan, ätit jag-dör-så-god lax och segat lite tyckte vi att det var dags för en promenad. Det var klar luft och så soligt att man inte behövde jacka. 
Vi gick upp till en miniskog som heter Linnebjer och ligger ganska nära mig. 
Där fanns det röksvampar. 
Efter en runda i skogen gick vi hem till mig igen. Då blev det scones, te, täcken och film. Skönt att bara få vara med min Emelie som jag älskar så mycket.

               -------------------------------------

Just nu är det måndag. Jag ligger på ett täcke på golvet med datorn, äter frukost, lyssnar på musik och bloggar. Bästa sortens morgon. Snart tänkte jag gå och duscha och göra mig i ordning. Ska nämligen till Genarp och hälsa på Jonas.

2 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder du har tagit :)
    Hoppas att ni hade en jätte bra helg tillsammans!

    SvaraRadera
  2. tack så mycket :) ja, det var en fin helg!

    SvaraRadera