2013-09-30

jag tänkte säga jag har aldrig träffat någon som är som du, men jag sa att jag ska hem och att vägen tar slut här

Bilder från Slättadamm igen. Vi har pratat länge om att ha picknick där jag och mina tvillingar och äntligen blev det av. Äpplemuffins och te blir ju bara så mycket godare på hög höjd.

Helgen har varit hektisk och rolig. Var på bokmässan och konsert i lördags och på gudstjänst och Liseberg i söndags.

Annars pumpar tusen tankar och känslor i mig som det brukar när man lever, och nu ska jag nog spela lite gitarr. 

4 kommentarer:

  1. Mysigt ni hade det. :) Jag blir så bara glad, när jag läser dina inlägg!
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    SvaraRadera
  2. wow, det ser verkligen jättemysigt ut där! Bra att ha ett sånt ställe att gå till :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, bästa stället! Nästa gång tar jag med dig dit!

      Radera