2009-07-19

21/5-24/5

Tänkte lägga in lite bilder från långhelgen. Underbart, kändes typ som ett litet lov, vilket man ju också kan kalla det.

TORSDAG

Familjedag. Först Vombsjön med grillning och bad. Årets första dopp! Sen film med chipsochdip på kvällen.

FREDAG

Denna dagen spenderades med familjen och min faster och farbror, Gunilla och Sven. Först var vi i Sofiero och kollade på blommor och fikade. Jag fotade en massa såklart! Sen åkte vi till deras hus i Borstahusen och åt grillad entrecôte med nypotatis. Det började åska och vi spelade kort. Jag var tuffing och körde oss dit och hem, wii.

outfit: randig tröja- second hand, grön långärmad klänning-Indiska,converse-loppis strumpbyxor-present, sjal-NewYorker

LÖRDAG
Kanske den roligaste, mest händelserika dagen, men också den jag inte fotade. Först severade jag, Annie och Emelie på ett bröllop. Hon som hade gjort maten var först sur och läskig men när hon fått i sig lite vin på middagen blev hon glad och berömde oss. 500 kronor där ja!
  Sen hem, och komma försent till sin egen filmkväll. Vi trodde vi skulle vara klara klockan fem men så var vi tvugna att diska en massa. Louise, Sara, My, Emelie, Sophie och Ylva var iallafall hos oss. Kärlek.

SÖNDAG

Först var jag i kyrkan och hjälpte barnen att baka. Sötisar. Sen skulle jag, Annie och Louise ha picknick i stadsparken men den regnade. Vi satt  i kyrkan istället med grillad kyckling, pasta och rutig duk. På kvällen kom Emelie och Sophie hit och vi kollade på Sjätte Sinnet. Sjukt bra. Annie blev så rädd, den tönten <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar