2009-11-12

but your voice is to loud

Dagens negativa.

Jag hatar körkortsteori! Jag verkligen hatar det. Det finns nog inget som jag hatar så mycket. Annat plugg, till exempel historia och naturkunskap kan jag tycka är ganska intressant när jag verkligen sätter mig in i det. Men körkortsteori blir verkligen inte kul hur mycket jag än försöker. Suck! Provet är om mindre än två veckor och jag har inte ens klarat hälften av alla internettester jag måste..

Dagens positiva.

Varm choklad på Espresso House med Pelle, syster och Louise. Jag vet inte, men torsdagsfikorna gör mig alltid så glad. Sen hittade jag en helt perfekt herrskjorta på Ericshjälpen för 45 kronor (bilden i mitten). Lite hederlig materiell lycka är ju aldrig fel.

Hoppas ni haft en fin dag. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar