2009-11-08

someone said I was a battle to be fought

Ett inlägg bara för Emelies skull. För att hon har kommenterat tre inlägg, bara nyligen, trots att hon egentligen är sämst på att kommentera, och för att hon blev sjukt besviken att det typ inte var någon text i det förra inlägget.

Igår, hade jag feber! Bara 38, men iallafall. Kände mig liksom lite svag och febersvettig så fort jag ansträngde mig.  Hade, trots allt,  dansdag med barnen. Det gick bra, de är så duktiga, och jag börjar känna mig mer säker som ledare också.

Sen var jag hemma i några timmar och sov och åt innan det var dags att åka igen. Denna gången till Ylva på födelsedagsfika. Otroligt fint och mysigt. Vi åt hembakade bullar med hemmagjord marmelad och  ohemmagjorda pepparkakor med björnbärssmak. Gott. Ja, och så pratade vi en massa, spelade spel och lyssnade på Regina Spector.

Egentligen skulle jag på Steet Church på kvällen, men det kändes lite för mycket med febern och allt. Istället kollade jag, mamma och syster på film med tända ljus och chips&dip och godis.

Idag ska jag vara hemma och bara vila bort de sista vaccinbiverkningarna och kanske träffa tönten. Emelie alltså. Om hon kan. (Saknar henne ju)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar