2009-11-03

och vi spelar skådespelet gång på gång

Usch vad jag hatar att ringa sådana där jobbiga samtal! Idag skulle jag ring till kommunen för att kolla när det är okej att jag har min dansföreställning , och jag var så sjukt nervös. Det kändes som om jag skulle sprängas samtidigt som jag tyckte att jag var en tönt som kände så. Efter en massa ringande hittade jag en jag kunde sms:a till. Yay. Så mycket enklare. Och nu är det bestämt att föreställningen blir den fjärde december, samma dag som Lund Lucia ska krönas, istället för på julskyltningen som var fullbokad fram till ganska sent på kvällen. Det verkar dessutom som om kommunen fixar ljud och ljus! Perfekt. Efter  det beskedet plus att ha freakdansat ut all nervositetsenergi känns det bättre. Haha. Jag är verkligen en tönt.

Hoppas ni har haft en fin dag alla!

Det har jag iallafall. Jazz, ben&jerrys och sluta tidigt, du vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar