2009-12-03

det är nätt och jämt att vi kan älska i betong

Älskar mina röda naglar och lakrits-hallontuggummin

Torsdagsfika med Mirri, Louise och systern. Tomatbeagle med parmaskinska, mozzarella, soltorkad tomat och sallad..mmm

Såhär sur blev jag när jag missade bussen..
Caféljus

Ja, dagen i lite blandade bilder. Har förutom fikat, missat bussen, tuggat tuggummi och haft röda naglar shoppat lite nytt på Monkirean. Så  längesen jag hade pengar! Shoppingrus typ.. Och ett annat rus, jag och Hanna får åka till Stockholm under projektveckorna! Ska bli underbarast. Dessutom ska vi åka till Köpenhamn en dag, testa på Bikramyoga (yoga i 40 graders värme!), pilatesträning och ha en massa fritid. Jag är pepp! Sen jullov på det liksom.

Imorgon ska jag riktigt sova ut. Är ledig fram till halv två då vi ska samlas och öva inför dansuppvisningarna på torget. Kom och kolla töntar, lova det!

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar