2009-12-08

snart spricker isen

Projektveckor och jag har haft alexandertexnik två dagar i rad och lärt mig hålla nacken rätt så att ryggraden får en rät linje så att axlarna hamnar rätt ochsåvidare. Känns lite som att ha en stålvajer i ryggen kombinerat med nackspärr. Men jag vänjer mig väl. Kommer att få sjukt bra hållning, stark rygg och allmänt rättplacerad kropp om jag fortsätter.

Idag hade jag dessutom matteprov vilket gick otroligt bra! Har nog aldrig känts så bra efter ett matteprov. Hann klart innan tiden var slut till och med. Undrar om provet var lätt eller om jag har gått och blivit ett derivatasnille. Hoppas på det senare.

Imorgon åker jag och min Hanna till Stockholm och gör en massa danssaker och shoppar julklappar och har det fint. Och jag vet det är lyx, och jag vet mitt liv är jobbigt enkelt just nu. .

kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar