2009-12-02

does he drive you wild, or just mildly free?

Och jag. Jag klarade det. Klarade det, klarade det. Har körkort nu. Och det är galet underbart och jag kan inte fatta det och känslan av att köra ensam i bilen var bara så..jag vet inte..befriande? Det coolaste var att precis innan jag skulle köra upp kom det en låt på radion i bilen av Michael Johnson, en kristen artist som jag och pappa alltid lyssnar på när vi övningskör. (Vi hade till och med skämtat om att jag skulle ta med skivan och be om att få lyssna på den på uppkörningen, hah.) Michel Johnson är väl inte precis något som kommer på radion varje dag, vad jag har märkt iallafall. Så tack alla som bad och tänkte på mig! Det hjälpte.
När jag kom hem från skolan idag vara jag bara så sjukt trött och bestämde mig för att kompensera för allla oexisterade sovmorgnar de senaste veckorna. Sov i en timme, läste, skrev, målande naglarna, lyssnade på musik. Nu är jag piggare, om dock lite opepp på människor fortfarande. Lite emo som jag och syster brukar kalla det.
Nu blir det..damdamdam.. bakad potatis! Var sjukt sugen på det idag så kommer jag ut i köket och mamma håller precis på att laga det. Bäst eller vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar