2011-07-17

söndagslunch


Efter gudstjänsten gick jag, Sara, Annie och Ylva genom ett regnigt Lund till Grafitti Café. Där blev det en stor, god räksallad för min del och en massa prat och mys. Sara lyckades övertala mig att köpa efterrätt, så jag åt skogsbärspaj med vaniljsås också. Vi två-tiden skiljdes vi åt och jag och Annie tog bussen hem.

Resten av eftermiddagen har jag legat i min säng, vilat och pratat i telefon. Sedan suttit här och beställt 208 bilder från Burundi att fylla ett album med! De lär komma någon gång i veckan. Spännande. Nu tänkte jag försöka lura ut vilken dator jag ska köpa. Har nämligen bestämt mig för att äntligen köpa en egen dator, nu när jag flyttar till Örebro till hösten och allt.

Hoppas ni haft en fin söndag. Det har jag.

2 kommentarer:

  1. Åh, vart ifrån är det du beställer dina bilder? hur mycket kostar det?

    SvaraRadera
  2. jag beställde från fujifilm.se. Kostade ca 65 öre per bild (10x15 cm) tror jag plus 30 kr porto. :)

    SvaraRadera