2012-02-06

ännu okända nätter ruvar i väntan på att gry


Visst är de här bilderna magiska. Tagna med mitt close up filter +10 på promenaden med Ylva i lördags. 

Idag är det måndag. Jag har en kungligt blå klänning och kungligt blå örhängen på mig. De säger i alla fall till mig att jag ser kunglig ut. Mittbena eftersom några i klassen drog igång "håriga veckan" här på skolan med en speciell frisyr man ska ha varje dag. Flummigt, men bra. Och har jag mina kungliga kammar i håret funkar mittbena på mig även om håret fluffar upp sig mer på den sidan där min snedlugg brukar befinna sig.

Jag har sovit tio timmar inatt så känner mig perfekt utvilad. Bra start på näst sista veckan innan Indien. På torsdag kommer dessutom Emelie hit. Inte helt fel! Vi har inte hunnit ses ordentligt sedan hon var här på Götabro sist, ungefär. 

Nej, dags att koncentrera sig på lektionen!

ha en fin dag

2 kommentarer:

  1. Åh det låter som en prinsessdröm du skrev om :D
    Så fina bilder!

    SvaraRadera