2012-02-09

fyra indianer


Hej! Här har ni två bilder på mitt Indien-team som vi tog med Pontus mac igår. Från vänster är det då jag: kreativ skåning född 1991, Lisa: mysig och busig bak-tjej från Närke född 1989, Elin: Närke-tjej född 1992 som man bara inte kan låta bli att tycka om och Pontus: trevlig Apple-nörd från Tjörn född 1992.

Har haft en helt galen morgon! Vi var lediga fram till 10.30 idag så passade på att låna Linas bil och åka in och simma. Efter att ha simmat en kilometer, bastat en stund, duschat och bytt om satte jag mig i bilen igen för att åka tillbaka till första lektionen. Men, bilen startade inte! Jag fick tag på två kvinnor som försökte hjälpa mig att rulla igång bilen, men det funkande inte jättebra. Till sist erbjöd sig den ena kvinnan sig att skjutsa mig till Götabro. Vi snackade en massa om tro hela vägen och hon verkade pepp på att komma på gudstjänsten vi har nästa onsdag kväll. Så på något sätt vändes det hela till något riktigt bra. Ska bara lyckas få hem Linas bil också..

I eftermiddag kommer Emelie hit och stannar till måndag. Fint!

2 kommentarer: