2012-02-07

something to write home about


Efter skolan var vi alla i klassen bjudna hem till vår väldigt bra, väldigt ösköttska lärare Krister. Alla lärare har precis insett att vi snart åker på praktik och bjuder hem oss stup i kvarten. Vi fick i alla fall ovanligt god kladdkaka och te i hans fina hus. Jag pratade om kameror, iphones och Indien med Pontus och hade det bra.

Efteråt hängde jag med och spelade innebandy! Värsta träningsveckan: igår gym och idag innebandy. Väldigt ovanlig Marlene-träning dessutom. Det brukar ju annars vara dans, simning och promenader som gäller. Men bandyn var kul, när jag kunde släppa att det inte alls är min grej, tro på mig själv och köra på.

Nu sitter jag nyduschad i en mysig kofta på rummet. Skönt att bara vara lite. Blogga av sig, dricka te. Ska nog stänga av datorn nu, skriva dagbok, läsa och sen sova.

godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar