2012-02-16

the last unicorn is dead


Godmorgon! Sitter i klassrummet i senapsgul kjol och blommig t-shirt. Bilderna är från morgonens personliga andakt. Jag gick en promenad och fotade lite och sen träffade jag på Lovisa på vägen hem.

Blogginlägget under är det då inte jag som skrivit för er som inte förstått det. Lovisa och Johanna passade på när de var på rummet med min dator. Sjukt oväntat när jag gick in på min blogg en snabbis innan mötet! Men jag låter det vara kvar. Ändå roligt ju.

Gårdagens onsdagsmöte var så otroligt bra! Det började med att kvinnan som skjutsade hem mig från  badet kom dit. Sen fortsatte det med en massa bra vittnesbörd, lovsång och Gud var så nära.

Idag är sista hela dagen på Götabro. Men blir inte så mycket party. Mest städning verkar det som. Blir nog bra ändå.

puss

2 kommentarer:

  1. älskar bilden på dig, så söt! Och helt galet att det är snö i Sverige. Och inlägget med killarna, måste erkänna att jag blev lite chockad först :)

    SvaraRadera
  2. Mini! Tack :) så bra att pratas med dig <3

    SvaraRadera