2012-06-05

aldrig riktigt slut


Min dator är sönder och jag gör tusen saker, det är därför jag inte uppdaterar så mycket. Men ibland gör jag det!

Hej, jag har slutat Götabro nu. Vi hade avslutningsmiddag med tal och omskrivna sånger och fläskfilé med potatisgratäng och allt sådant. Sen kom mamma och pappa och sov över till söndagen. Då var det avslutning med alla föräldrar som ville komma, lunch och världens längsta kram-ring. Jag kände mig så konstig i hela kroppen men kunde inte gråta ändå. Ibland önskar jag att jag vore lite mer känslosam.

Men, Götabro var ju inte riktigt slut för min del ändå. Jag fick med mig en liten bit hem : Lina. Igår visade jag henne Södra Sandby, Lund och Malmö och idag ska vi mest ta det lugnt och sen åka tåget hem till henne. Resten av veckan följer en liten smålands-road trip hem till några av klassens smålänningar. Kommer bli så otroligt bra, det känner jag på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar