2012-06-24

Välkommen hem till mig!

Sen jag kom hem från Götabro och road trip har jag ägnat en massa tid till att städa på rummet. Städa ända från grunden med att rensa ur garderoben och lådor och allt och sen tillslut pynta på toppen.
Har satt upp fyra Indien-bilder i ramar över sängen. 
Och bytt ut gymnasieklassen mot älskade Götabro-klassen i ramen på hyllan över sängen. Så jag kan titta på dem varje kväll innan jag somnar och varje morgon när jag vaknar, om jag vill. 
Har även uppdaterat ramen med spiraler som jag fick i studentpresent med lite bilder från Götbro-året.
Nya krokar från Erikshjälpen att hänga väskor och sådant på. Praktiskt!
Indien-albumet har hittat sin plats bredvid jordglobslampan och korgen och trästatyn från Burundi.
Sen kom jag även på en sjukt smart grej! Har aldrig haft någon klockren förvaring till örhängen, förrän nu. Fyllde en träask köpt i Indien med oasis (ni vet sådant grönt man kan sätta blommor i). Sedan lade jag en bit av min före detta favorittröja som fått en fläck som inte går att få bort (snyft!) runt. Så nu är det bara att sticka ned örhängena så sitter de där de ska. 
Så, nu när ni sett hur fint jag bor vill ni väl alla komma och hälsa på?! Välkomna!


(Såhär såg det förresten ut sist jag lade ut ett nu-har-jag-städat-rummet-inlägg på bloggen, andra septembber 2010. Framför allt mycket färre bilder i spiral-ramen!)

6 kommentarer:

  1. Åååh, jag är ju verkligen FÖRÄLSKAD i ditt rum.. Sitter o drömmer mig bort liksom :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh, Sara. Tror bestämt att du är mitt rums största fan :)

      Radera
  2. Vad fint du bor :)
    Jag gillar bilderna som du satt upp på väggen!

    SvaraRadera
  3. SÅÅÅÅ HIMLA FIINT! Vill komma hem till dig! <3

    SvaraRadera