2012-12-18

tvånoll

I söndags tyckte min vackra syster som jag känner och älskar mest av alla, att det var dags att sluta vara tonåring och fylla år. Vi väckte henne med ljus och sång och gick sedan in i köket till ett dukat frukostbord. Annars brukar vi alltid ha med en frukostbricka till födelsedagsbarnet, men i år kom Annie på att det ju är mycket roligare med långfrukost tillsammans. Och det är det ju faktiskt. 
Efter frukost och paketöppning var vi på julfest i kyrkan. Sen gick vi hela familjen till ett sushi-ställe för att äta lunch.
 Aah, något av det godaste jag vet!
När vi kom hem blev det tårta och mys.

Jag var genomtrött och gick och lade mig redan halv nio.Var trött dagen efter ändå. Är väl mörker blandat med förkylning antar jag. Över nyår vi på familjesemester till Teneriffa. Längtar så efter solen!

3 kommentarer:

  1. Så mysig dag med bästa och konstigaste familjen :)

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig dag ni hade! Älskar dina inlägg! Du beskriver så bra! :)

    SvaraRadera