2013-01-13

juni 2012



Juni var en väldigt händelserik och bra månad. Efter Götabro-avslutningen följde Lina med mig hem. Vi var hemma hos mig några dagar och åkte sen på roadtrip runt Småland för att hälsa på Bibelskolevänner. 


När jag kom hem igen var jag trött i huvudet efter att allt bara hade gått i ett. Jag städade massor på rummet och var på studenter om kvällarna. Bland annat på bästa Ellinors student.

Sen hade jag och Emelie en heldag i Köpenhamn, vår sommartradition.

Och sen följde fler sommardagar fyllda med vänner, sushi och annat bra.


På midsommarafton hade jag blommig klänning och grillade hemma hos Rebecka.


En av junis sista dagar var jag och Gud på promenad och jag skrev såhär:
"Vi har precis varit på långpromenad, Gud och jag. Gått hjärta mot hjärta genom Sandby. Det bara är så : jag behöver Gud. Ingenting annat får mig att må så bra, får mig att hitta rätt perspektiv på mitt lilla fast ändå så stora liv här som att vara med honom som skapat mig. Och det vore väl konstigt annars om han som är sanning, är kärlek, är alltings början och slut skulle få mig att må på annat sätt."

1 kommentar:

  1. Älskar gruppbilder! :) Härliga bilder du har tagit!

    SvaraRadera