2011-01-12

your wide eyes is my favourite place

[gammal bild]
Hej. Idag mår jag  bättre, trots att jag fortfarande är snuvig och känner av lite i öronen och bihålorna. Dessutom är jag sjukt mycket fräschare. Har för första gången på snart en vecka bytt om från pyjamasen innan tolv, och inte till mjukisbyxor utan till jeans! Satsigt.
Idag har jag mest lagat god mat (kyckling med klyftpotatis) och gått en promenad med syster och fixat lite. Men imorgon är mina lata dagar över och jag ska till dagiset Almbacken i Södra Sandby och jobba. Verkar som om jag kan få lite mer jobb där framöver. Kul!
Snart ska jag även börja läsa pedagogik på halvfart. Kollade mitt schema idag, bara en lektion mellan 15.00-17.00 varje tisdag. Nice. Nu hinner jag med mycket jobb också, precis som jag ville.
På fredag ska jag se bio och äta på V.E.S.P.A med en massa folk. Längtar dit. Har lite sällskapsabstinens. 
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar