2013-02-08

december 2012

December inleddes med först fika och sen sushi på stan med Annie, Louise och Ellinor.


"Blev lite ändrade planer och jag får följa med jobbet på planering och spa på det här lyxiga stället. Vi ska sova en natt mellan torsdag och fredag i fluffiga hotellsängar. Inte helt fel! Tar med kameran så kanske blir det lite foton som jag kan visa när jag kommit hem.

Annars mår jag bra och har plötsligt framtidsplaner för flera år framåt. Gud är ju stor, varför ska jag då alltid oroa mig ändå? Jag testar att ha mittbena och kanske är jag ful i det. Annie tycker så, men jag har inte bestämt mig än. Idag köpte jag en fin läderkalender för 2013 och en penna med smal, svart spets att skriva i den med. Var egentligen ute efter julklappar, men så kan det gå."




"Min helt fantastiska syster fyller snart tjugo år! Det firade vi lite i förskott nu i lördags. Cirka tjugo personer trängde ihop sig i vårt hus för att äta mammas goda mat, prata, mysa och leka lekar."

En söndag hade vi adventsmys med studenterna med julbak och pepparkakshus-tävning. (Som mitt lag vann med ett mycket eminent biljardbord.)


Och helgen efter fyllde käraste systern äntligen 20. Vi firade med familjefrukost och sushi-restaurang.





Och ja, året 2012 slutade inte sämre än såhär:
"Aah! Jag och min Götabro-vän Stina bokade precis en resa till Peru 9 april-5 juli!! Vi ska jobba som volontärer med handikappade barn, förskola med mera i ett projekt som några i min församling startat upp. Så galet!

Och ja, nu ska jag packa för imorgon åker jag på en annan resa, nämligen till Teneriffa med familjen över nyår. Inte lika extraordinärt kanske, men ska bli så skönt med sol och vila."




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar