2013-12-10

nu kan du få mig så lätt

I lördags morse hämtade jag upp finaste Stina på centralen. Vi gick till Fröken Olsson för att äta frukost med August. 
Efter att ha stannat i de mjuka sofforna till klockan två och bland annat blivit kompisar med några barn tyckte vi att det var dags att gå.
 Vi gick en stund på stan och åkte sedan hem till Elin för att göra oss i ordning inför Håkan-konsert!
Och där var kvällens sista bilder för man fick tydligen inte ha med sig systemkamera in. Jag hade med den dit men när jag kom fram i kön var det ett stenhårt "nej, du får inte komma in med den där" och inget alternativ för vad jag skulle göra av den. Så det slutade med att jag fick gömma den under jackan och ställa mig i en annan kö hos en som jag inte tyckte kollade lika noga, i de andra köerna kände de efter så man inte hade något under jackan. Kände mig så dum men lyckades i alla fall komma in! Och sen vågade jag inte ha den framme och fota ifall någon skulle bli arg. Så ni får en google-bild på honom istället.

Konserten var hur bra som helst! Vilken kille han är. Så mycket känsla och kärlek både till musiken och publiken. Vi var helt uppfyllda och överlyckliga efteråt. 

1 kommentar:

  1. Va mysigt ni hade det :)
    Jag har nominerat dej på min blogg. :) Ett test-grej. Du kan läsa här http://finlandsgullet.wordpress.com/2013/12/18/blogaward/ Hoppas att du vill vara med på det!

    SvaraRadera