2016-05-10

Jag gav min framtid till en snurrande kompass som sände mig iväg

Sista dagen i Paris gick vi bort till Triumfbågen, Arc de Triomphe, och gick upp i den eftersom det var gratis under 26 år. Utsikten var supercool.
 Så vi fotade en massa.
 Eiffeltornet tornade upp sig mot himlen.
Vi åt sallad från McDonald´s på en parkbänk till lunch och gick sen till Starbucks. Stina pluggade och jag bara satt och insöp sista utomlandskänslan.
 Starbuckset låg i en galleria med fint tak.
Sen åkte vi snabbt hem, hämtade upp resväskorna och vips var vi på min kusins mans café, Foundation Café och blev bjudna på kaffe.
Snart kom min kusin Emelie förbi. Hon jobbar som arkitekt precis runt hörnet.
Vi hann hänga en liten stund innan jag och Stina åkte mot flygplatsen. Fint att ses!

Så åkte vi över molnen tillbaka till Göteborg efter en mycket fin resa! Rekommenderar alla att åka till Paris, bara gör det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar