2017-06-30

✩✩ EXAMEN! ✩✩

Whoo! 31 maj var det dags. Examen! Jag gick upp på morgonen och gjorde mig i ordning. Gick i mina Moheda tofflor med klack bort till aulan. Vi skålade och taggade examen.
 Malin och Åsa.
 Efter tal och sång och utdelning av diplom tog vi gruppbilder på trappan.
 Här är mitt lilla klassgäng: Rebecca, Fia, Hanna, Amanda, Olivia, jag och Rebecka.
 Logoped!!
 Min favorit hade kommit med tåget från Stockholm för att fira.
 Även mamma och pappa var där <3
 Olivia och jag.
 Sen gick jag och mina tre familjemedlemmar bort till närmsta sushirestaurang.
 Efter vila och seattlers-spel hemma gick jag, mamma och pappa till Botaniska trädgården.
 Näsduksträdet blommade.

1 kommentar:

  1. superfina bilder! Kul att se :) (har ju tagit en del av dem själv också)

    SvaraRadera