2010-11-13

but I cant bleed forever

(Usch ja, det ar inte latt att anvanda andras datorer hela tiden! Hemma hos Lisa och Aaron ville metrobloggen plotsligt inte ladda upp mina bilder, och nu ar jag pa en annan dator utan photoshop. Sa lite oredigerade bilder blir det nu, the naked truth liksom, hoppas ni overlever.)

Torsdag.

Mina nastkusiner Ally och Lisa var lediga sa vi hade en heldag tillsammans. Forst lite shopping och lunch pa ett stort shoppingcenter. Sen akte vi ut till stranden och solade och jag badade och boggiboardade. Australienarna tyckte sjalvklart att det var for kallt. Tontar. Efter att ha akt runt och kollat lite mer fick vi vara naglar fixade pa en nagelsalong! Sa kul! Var lite sorligt att ta bort mitt neonbla nagellack dock. Men har ju kvar der pa tarna. Efter en god middag pa en japank restauran akte vi hem. Jag lever verkligen pa asiatisk mat har! Synd bara att jag inte hittat nagot bra sushistalle an. Man maste nog ga till en lyxrestaurang om man inte vill ha det som legat i plastboxar jag vet inte hur lange.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar