2010-11-19

vi var ensammast i världen, den världen rymde inga fler

Hej.

Idag ar jag i Brisbane centrum. Har atit onyttig mat och fyndat en massa. Bland annat nya solglasogon, en skiva och hemliga julklappar. Sitter pa internetcafe nu och bloggar. Hittade ett jattefrascht, vilket var skont. Sag forst ett som sag lite halvskumt ut. Men har ar svalt och snabba datorer och okej priser.

Ikvall ska jag antingen till Hillsong eller ut och ata med Lisa och Aaron. Har inte bestamt vilket an. Men sen aker jag i alla fall och bor i Gunnar och Annelises lyxhus i helgen innan jag aker till.. damadmdam..MELBOURNE! Ar lite pepp nu alltsa. Pa att komma till fina Melbourne som alla alskar och allra mest pa att fa umgas med mina fina vanner Emelie och Anna i mer an tva veckor. Wii. Nu har jag liksom fatt utmaningen, kommit hit utan att kanna en enda och fatt klara mig sjalv. Fatt vaga. Sa det blir ett perfekt avslut att bara fa vara med folk som man kanner och som pratar samma sprak som en sjalv den sista tiden pa resan. Och sen komma hem till julmyset i Sverja (som Murray uttalar det).

Men jag har fortfarande tre dagar kvar har med slaktingarna, och det ska jag njuta fett mycket av! Sa det sa.  

pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar