2011-05-30

feel the movement


Hej. Förlåt för nästan obefintlig bloggning i helgen! Beror på att min foto-och-blogglust legat på ungefär samma nivå som bloggandet. Alltså noll. Det var en ganska vanlig helg dock,  med jobb-lördag och slapp-söndag.

Idag var det också jobb. Blev ett litet missförstånd. Jag fattade det som jag var ledig idag men så får jag ett sms från chefen när jag fortfarande ligger i sängen vid tio "du är på väg va?". Fick slopa lite planer, hoppa in i duschen och fixa frukost att äta på bussen. Men det gick bra ändå.

Nu har jag bara två dagars jobb kvar. Sen blir det cirka fem veckors sommarlov innan jag börjar jobba på Erikshjälpen. Så skönt!

Och bara tio dagar kvar till Annies student! Vilket betyder tio dagar kvar att behålla alla hemligheter angående studentpresenter, vad som ska hända under kvällen och sådär. Håller på att försäga mig var femte minut. Inte lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar